Reklamacije i povrati robe

Preporučeni postupak rješavanja reklamacije ili povrata robe:

  1. Kontaktirajte nas e-mailom na info@aeriumshop.hr i u e-mail upišite potrebne podatke:
    • Vaše ime
    • Adresa preuzimanja robe
    • Vaš telefonski broj
    • Bankovni račun
    • Broj narudžbe
    • Datum narudžbe
    • Razlog povrata
    • Naziv robe
    • Stanje robe
  2. Potvrdit ćemo Vam termin preuzimanja robe.
  3. Na dogovorenu adresu doći će dostava GLS i preuzeti robu. Robu je potrebno zapakirati u kutiju. U slučaju povrata robe, potrebno je poslati robu u originalnom pakiranju.
  4. U slučaju povrata robe, vratit ćemo vam novac na bankovni račun unutar 14 dana. U slučaju reklamacije, standardno vrijeme za rješavanje reklamacije je 30 dana.
  5. Bit ćete informirani o rješenju e-mailom ili telefonski.
Heureka
Provjereni korisnik
04/09/2024

Komunikacija, brzina obrade, preporuke za kupnju proizvoda na telefonu za pomoć.