BESPLATAN SERVIS bez brige
Kao ovlašteni prodavač niza renomiranih marki nudimo na odabrane proizvode vrhunsku uslugu u obliku BESPLATNOG servisa bez briga. Cilj ove usluge je minimalizirati trud i brige kupca u slučaju jamstvenog problema s kupljenim proizvodom – jednostavno rečeno: mi ćemo se pobrinuti za sve!
Kako funkcionira ova usluga?
1. KOJI PROIZVODI SU UKLJUČENI?
Kupnjom proizvoda na koji se ova usluga odnosi, u slučaju potrebe ćemo riješiti sve neugodne postupke vezane uz reklamaciju umjesto vas. Odabrane proizvode kod kojih je ovaj benefit moguće iskoristiti lako ćete prepoznati po oznaci BESPLATNI SERVIS bez briga koja se nalazi na početku opisa proizvoda.

2. KOJI SU UVJETI?
Nakon što vam dostavimo proizvod, potrebno je za mogućnost budućeg korištenja ove usluge zadržati originalno pakiranje tijekom jamstvenog razdoblja, uključujući sve kartonske dijelove, stiroporne umetke i slično. Potpuno originalno pakiranje osigurava siguran povratni transport proizvoda u ovlašteni servis u slučaju potrebe.

3. KAKO OSTVARITI PRAVO?
Iako se trudimo nuditi samo kvalitetne proizvode od provjerenih proizvođača, ponekad može doći do neočekivanih problema koji zahtijevaju prijevoz proizvoda u ovlašteni servis. U slučaju pojave proizvodne ili konstrukcijske greške tijekom jamstvenog razdoblja, najprije ispunite naš obrazac za reklamaciju, nakon čega ćemo vas kontaktirati u vezi daljnjeg postupka.

4. KAKO ZAPAKIRATI PROIZVOD?
Sljedeći korak je zapakirati proizvod u originalno pakiranje (uključujući umetke) tako da bude spreman za siguran transport. Pazite da je proizvod pažljivo zapakiran kako biste spriječili oštećenja tijekom transporta. Preporučujemo upotrebu dodatnih odgovarajućih materijala za pakiranje poput stretch ili mjehurićaste folije, kartona, ljepljive trake i slično.

5. TKO I KADA PREUZIMA PAKET?
Kada imate proizvod pravilno zapakiran, potrebno je samo pričekati kurira koji će preuzeti proizvod. Preuzimanje se obično odvija 1-2 dana nakon prijave reklamacije. O točnom terminu preuzimanja kontaktirat će vas prijevoznička tvrtka.

6. ŠTO SLIJEDI NAKON TOGA?
Prijevoznička tvrtka nakon preuzimanja paketa dostavlja proizvod izravno u ovlašteni servis na provjeru. O tijeku i načinu rješavanja obavještavat ćemo vas putem našeg sustava za reklamacije. Uvijek ćete biti u toku s trenutačnom fazom reklamacije.
