Uvjeti poslovanja

Za kupnju u internetskoj trgovini Aeriumshop.hr vrijede dolje navedeni Uvjeti poslovanja. Uvjetima se definiraju i preciziraju prava i obveze Prodavača (dobavljača) i Kupca (korisnika). Ovu internetsku trgovinu uređuje Lavatronic s.r.o., IČ 05633044, sa sjedištem u Roháčova 145/14, Žižkov, 130 00 Prag 3, upisana u trgovački registar koji vodi Općinski sud u Pragu, odjel C, spis 267924, koji je također i Prodavač (Dobavljač) iz kupoprodajnog ugovora.

Svi ugovorni odnosi sklapaju se u skladu s pravnim poretkom Republike Češke. Ako je ugovorna strana potrošač, odnosi koji nisu uređeni uvjetima poslovanja uređeni su Građanskim zakonikom (br. 89/2012) i Zakonom o zaštiti potrošača (br. 634/1992). Ako ugovorna strana nije potrošač, odnosi koji nisu uređeni Uvjetima poslovanja uređeni su Građanskim zakonikom (br. 89/2012).

Kupac je osoba koja je kupac u kupoprodajnom ugovoru. To može biti potrošač, odnosno svaka osoba koja izvan svoje poslovne djelatnosti ili izvan okvira samostalnog obavljanja svoje profesije sklapa ugovor s Prodavačem ili na drugi način s njim posluje, ili osoba koja nije potrošač (nepotrošač).

Ako se ovi uvjeti i odredbe odnose na Kupca, njima će se rukovoditi i potrošač i nepotrošač. Ako se bilo koja odredba ovih uvjeta izričito odnosi na potrošača, takva se odredba odnosi samo na potrošače, a ne na nepotrošače.

Informacije o zaštiti osobnih podataka dostupne su na https://www.aeriumshop.hr/zastita-osobnih-podataka

1. Informacije za potrošače

Prodavač ovim putem obavještava potrošača da:

  1. trošak sredstava daljinske komunikacije ne razlikuje se od cijene operatora Kupca u slučaju korištenja interneta ili telefonskog priključka, a Kupac ih plaća sam,
  2. zahtijeva uplatu kupoprodajne cijene prije preuzimanja robe od strane Kupca, u slučaju da je plaćanje unaprijed označeno (naznačeno) u narudžbi Kupca,
  3. informacije o mogućnostima i okolnostima odustajanja od ugovora navedene su u nastavku ovih uvjeta,
  4. potrošač je dužan platiti razmjerni dio cijene u slučaju odustajanja od ugovora čiji je predmet pružanje usluge i čije je izvršenje već započelo,
  5. nadležnost za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova iz kupoprodajnog ugovora preuzima Češka trgovačka inspekcija ( https://www.coi.cz/ ), sa sjedištem u Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, ID broj: 000 20 869, internetska adresa: https:/ /adr.coi.cz /cs. Platforma za online rješavanje sporova na http://ec.europa.eu/consumers/odr može se koristiti za rješavanje sporova između Prodavača i Kupca iz kupoprodajnog ugovora,
  6. cijene ponuđenih dobara i usluga navedene su s PDV-om.

2. Kupoprodajni ugovor

  1. Ukoliko je Kupac potrošač, prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora (ponuda) je stavljanje ponuđene robe od strane dobavljača na internetsku stranicu, kupoprodajni ugovor nastaje prihvaćanjem narudžbe Kupca (potrošača) od strane dobavljača. Dobavljač će odmah potvrditi prihvaćanje narudžbe Kupcu informativnim e-mailom na navedenu e-mail adresu, ali ta potvrda ne utječe na sklapanje ugovora. Dobavljač ne snosi odgovornost za eventualne pogreške tijekom prijenosa podataka. Sklopljeni ugovor (uključujući i dogovorenu cijenu) može se promijeniti ili otkazati samo na temelju sporazuma stranaka ili na temelju pravnih razloga.
  2. Prije slanja narudžbe Prodavaču, Kupcu je omogućena provjera i promjena podataka koje je Kupac unio u narudžbu, kako bi Kupac imao priliku da uoči i ispravi pogreške nastale prilikom unosa podataka u narudžbu. Kupac šalje narudžbu Prodavaču klikom na gumb "Potvrdi narudžbu".
  3. Ako Kupac nije potrošač prijedlog za sklapanje kupoprodajnog ugovora je narudžba robe poslana Kupcu, a kupoprodajni ugovor se sklapa u trenutku kada Prodavač dostavi obvezujuću suglasnost Kupcu uz ovaj prijedlog.
  4. Sklapanjem kupoprodajnog ugovora Kupac potvrđuje da je upoznat s ovim Uvjetima poslovanja te da se s njima slaže. Kupac je o ovim Uvjetima dostatno upozoren prije narudžbe te se imao priliku upoznati s njima.
  5. Rok za rješavanje reklamacije se prekida ako Prodavač nije primio sve dokumente potrebne za rješavanje reklamacije (dijelove proizvoda, druge dokumente i sl.). Prodavač je dužan od Kupca zatražiti dodatnu dokumentaciju u najkraćem mogućem roku. Rok se prekida od tog datuma pa dok Kupac ne dostavi tražene dokumente.
  6. Između ostalog, Prodavač zadržava pravo otkazivanja narudžbe ili njenog dijela prije sklapanja kupoprodajnog ugovora u sljedećim slučajevima: roba se više ne proizvodi ili ne isporučuje pa ispunjenje narudžbe postaje nemoguće, o čemu Kupac biva obaviješten odmah. Ukoliko je Kupac već platio dio ili cijelu kupoprodajnu cijenu, taj iznos će biti vraćen na njegov račun ili adresu.
  7. U slučaju da se Kupcu uz kupnju robe daje dar, istovremeno sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora sklapa se darovni ugovor, u kojem slučaju je Prodavač darovatelj, a Kupac primatelj. Na darovni ugovor ne primjenjuju se odredbe o zaštiti potrošača pri kupnji robe. U slučaju odustajanja od darovnog ugovora, kupoprodajni ugovor ne prestaje važiti te se ovi ugovori promatraju zasebno. Takva roba ispunjava uvjete Ugovora o darovanju i sve standarde u skladu s važećim zakonodavstvom Češke Republike.
  8. Popusti na cijenu robe koje Prodavač daje Kupcu ne mogu se međusobno kombinirati.
  9. Popusti, bonovi i besplatni darovi vrijede za vrijeme trajanja marketinške akcije ili do isteka zaliha.
  10. Besplatan i bezbrižan servis vrijedi za vrijeme trajanja jamstva i u navedenim slučajevima događaja .
  11. Rok za primitak porezne isprave ili jamstvenog lista je 14 dana od primitka robe. Način primitka je elektronički putem e-maila ili u tiskanom obliku zajedno s robom.
  12. U slučajevima kada je roba dvodijelni klima uređaj s potrebnom montažom, prodaja i sklapanje kupoprodajnog ugovora regulirani su Uredbom EP-a i Vijeća (EU) br. 517/2014 i Zakonom br. 73/2012.
    Montažu klima uređaja smije izvršiti samo ovlaštena osoba u skladu s važećim zakonskim propisima. Prema Uredbi EP-a i Vijeća (EU) br. 517/2014 i Zakonu br. 73/2012, o tvarima koje oštećuju ozonski omotač i o fluoriranim stakleničkim plinovima, s izmjenama i dopunama, prodaja klima uređaja Kupcu nije moguća bez osiguranja stručne montaže od strane ovlaštene osobe. Lavatronic s.r.o. ne nudi ugradnju klima uređaja. Ukoliko ste zainteresirani, tvrtka Lavatronic s.r.o. će dogovoriti montažu klima uređaja sa certificiranom partnerskom tvrtkom - Filtr Pro s.r.o., IČO: 24142794.
    Kada montažu klima uređaja vrši druga tvrtka, Kupac je dužan dokumentirati da je montažu izvršila ovlaštena osoba na temelju očevidnog lista koji je dio svakog isporučenog klima uređaja. Prije slanja dvodijelne klime Kupac je dužan potpisati izjavu o stručnoj montaži od strane ovlaštene tvrtke.

3. Prava u slučaju neispravnog izvršenja i reklamacije

  1. Prava i obveze ugovornih strana u vezi s pravima u slučaju neispravnog izvršenja uređena su opće obvezujućim propisima (osobito odredbama odjeljaka 2099 do 2112 i odjeljaka 2161 do 2174 Zakona br. 89/2012, Građanski zakonik Republike Češke).
  2. Prodavač jamči Kupcu da proizvod nema nedostataka prilikom primitka. Konkretno, Prodavač jamči Kupcu da je u trenutku kada je Kupac preuzeo robu:
    • roba ima svojstva o kojima su se stranke dogovorile, a u nedostatku dogovora, ona svojstva koja je Prodavač ili proizvođač opisao, ili koje je Kupac očekivao s obzirom na prirodu robe i na temelju prezentacije iste;
    • proizvod je prikladan za svrhu za koju prodavatelj navodi njegovu uporabu ili za koju se proizvod ove vrste obično koristi;
    • kakvoća ili izvedba robe odgovara ugovorenom uzorku ili modelu, ako je kvaliteta ili izvedba utvrđena prema ugovorenom uzorku ili modelu;
    • roba je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini i
    • proizvod je u skladu sa zahtjevima zakonskih propisa.
  3. Ako proizvod nema gore navedena svojstva, Kupac može zahtijevati isporuku novog proizvoda bez nedostataka, ako je to opravdano s obzirom na prirodu nedostatka. Ali, ako se nedostatak odnosi samo na dio proizvoda, Kupac može zahtijevati zamjenu dijela proizvoda te ako to nije moguće, može odustati od ugovora. Međutim, ako je to nesrazmjerno zbog prirode nedostatka, osobito ako se nedostatak može ukloniti bez nepotrebnog odgađanja, Kupac ima pravo na besplatno uklanjanje nedostatka. Kupac ima pravo na isporuku nove robe ili zamjenu njezina dijela i u slučaju otklonjivog nedostatka, ako se roba ne može ispravno koristiti zbog ponovne pojave nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. U tom slučaju Kupac ima pravo odustati od ugovora.
  4. Prodavač također odgovara Kupcu za nedostatak uzrokovan neispravnom montažom ili instalacijom koju je izvršio Prodavač ili koja je, prema kupoprodajnom ugovoru, bila pod njegovom nadležnosti. Ovo također vrijedi ako je montažu ili instalaciju izvršio Kupac, a kvar je nastao zbog nedostatka u uputama priloženima od strane Prodavača ili pružatelja digitalnog sadržaja ili usluge digitalnog sadržaja, ako se radi o robi s digitalnim svojstvima.
  5. Ako je predmet kupnje roba s digitalnim svojstvima, Prodavač će osigurati da se Kupcu pruže dogovorena ažuriranja digitalnog sadržaja ili usluge digitalnog sadržaja. Osim dogovorenih ažuriranja, Prodavač će Kupcu osigurati ažuriranja koja su potrebna da bi proizvod zadržao svoja svojstva nakon preuzimanja prema točki 3.b Uvjeta, te će ga o njihovoj dostupnosti obavijestiti
    1. u razdoblju od dvije godine, ako se prema ugovoru o kupnji digitalni sadržaj ili usluga digitalnog sadržaja pruža kontinuirano određeno vrijeme, a ako je pružanje ugovoreno na razdoblje duže od dvije godine, za cijelo to razdoblje;
    2. onoliko dugo koliko Kupac može razumno očekivati ako se digitalni sadržaj ili usluga digitalnog sadržaja pružaju jednokratno prema kupoprodajnom ugovoru; to se ocjenjuje prema vrsti i namjeni stvari, naravi digitalnog sadržaja ili usluge digitalnog sadržaja te uzimajući u obzir okolnosti sklapanja kupoprodajnog ugovora i prirodu obveze.
  6. Točka 3.e uvjeta ne primjenjuje se ako je Prodavač prije sklapanja kupoprodajnog ugovora izričito upozorio Kupca da ažuriranja neće biti dostupna, a Kupac je s tim izričito pristao prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora.
  7. Ako Kupac nije izvršio ažuriranje u razumnom roku, nema prava na nedostatak koji je nastao samo kao posljedica neizvršenja ažuriranja. Ovo ne vrijedi ako Kupac nije obaviješten o ažuriranju ili o posljedicama neprovođenja istog, ili nije izvršio ažuriranje ili ga je izvršio neispravno zbog manjkavosti u uputama. Ako se, prema kupoprodajnom ugovoru, digitalni sadržaj ili usluga digitalnog sadržaja treba kontinuirano pružati određeno vremensko razdoblje i ako se nedostatak manifestira ili pojavi tijekom razdoblja prema točki 3.e. u Uvjetima, digitalni sadržaj ili usluga digitalnog sadržaja smatra se neispravno isporučenom.
  8. Kupac može reklamirati nedostatak koji se pojavi na artiklu u roku od dvije godine od primitka. Ako je predmet kupnje stvar digitalnih svojstava i ako se prema kupoprodajnom ugovoru digitalni sadržaj ili usluga digitalnog sadržaja pruža kontinuirano kroz određeno vremensko razdoblje, Kupac može reklamirati nedostatak koji nastane ili očituje se unutar dvije godine od primitka. Ako je rok izvršenja dulji od dvije godine, Kupac ima pravo prijaviti nedostatak koji u tom vremenu nastane ili se očituje. Ako Kupac Prodavaču reklamira nedostatak, rok za ukazivanje na nedostatak robe ne teče za vrijeme u kojem Kupac ne može koristiti stvar.
  9. Preporučeni postupak rješavanja reklamacije:
    1. Za podnošenje reklamacije molimo ispunite obrazac na internetskoj stranici: www.aeriumshop.hr/reklamacije-i-povrati
    2. Nakon popunjavanja obrasca bit ćete obaviješteni o slanju reklamacije
    3. Prodavač će Kupca uputiti u daljnje korake rješavanja reklamacije, uključujući određivanje načina prijevoza do servisa.
    4. Prodavač će Kupcu e-mailom potvrditi kada je ostvario pravo, kao i izvršenje popravka i njegovo trajanje. Kupcu će biti izdan reklamacijski protokol.
    5. Standardni rok za obradu prigovora je 30 dana.
    6. O postupanju po reklamaciji Kupac će biti obaviješten putem e-maila ili telefonom odmah po slanju reklamacije. Elektronska verzija protokola reklamacije uvijek će biti poslana Kupcu na njegovu e-mail adresu. U reklamacijskom protokolu bit će naznačen način zatvaranja reklamacije.
  10. Ako Kupac ne odustane od ugovora ili ne iskoristi pravo na isporuku novog proizvoda bez nedostataka, zamjenu dijela ili popravak proizvoda, može zahtijevati razuman popust. Kupac ima pravo na razuman popust i u slučajevima kada Prodavač ne može isporučiti novi proizvod bez nedostataka, zamijeniti njegov dio ili ga popraviti, kao i ako Prodavač ne otkloni nastalu situaciju u razumnom roku ili ako bi otklanjanje uzrokovalo značajne poteškoće za Kupca.
  11. Kupcu ne pripada pravo u slučaju neispravnog izvršenja ako je Kupac prije preuzimanja stvari znao da stvar ima nedostatak ili ako je Kupac sam prouzročio nedostatak.
  12. Kupac ima pravo ostvariti pravo na nedostatak koji se pojavi na robi široke potrošnje u roku od dvadeset i četiri mjeseca od primitka. Ako se nedostatak pokaže unutar 12 mjeseci od primitka, smatra se da je proizvod već bio neispravan pri primitku, osim ako priroda proizvoda ili nedostatak to ne isključuje. Ovaj rok ne teče za vrijeme u kojem Kupac ne može koristiti stvar ako je opravdano reklamirao nedostatak.
  13. Kupac ima pravo poslati reklamiranu robu na adresu prodajnih mjesta ili na adresu Prodavača Vzdusin.cz, Areál Stazap C1/24, Tiskařská 599/12, 108 00 Prag 10 - Malešice.
  14. U slučaju priznatog potraživanja Prodavač plaća prijevoz. U slučaju nepriznate reklamacije, Kupac plaća prijevoz.

4a. Dostava i plaćanje

Aktualne informacije o prijevozu i mogućnostima plaćanja možete pronaći na web stranici www.aeriumshop.hr/dostava-i-placanje.

4b. Osobno preuzimanje robe

Ako Kupac ne koristi opciju slanja robe na adresu po njegovom izboru, on može već u narudžbi odabrati mogućnost preuzimanja robe u trgovini, i to u trgovini koju je sam odabrao prilikom narudžbe.

5. Odustanak od kupoprodajnog ugovora

  1. Ako je kupoprodajni ugovor sklopljen korištenjem sredstava daljinske komunikacije (u internetskoj trgovini), potrošač ima pravo, u skladu s paragrafom 1829, točka 1 Građanskog zakonika, odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana. Ovo razdoblje započinje, ako je u pitanju:
    • kupoprodajni ugovor, danom preuzimanja robe;
    • ugovor čiji je predmet više vrsta robe ili isporuka u više dijelova, danom prihvaćanja posljednje isporuke robe; ili
    • ugovor, čiji je predmet redovita ponovljena isporuka robe, danom prihvaćanja prve isporuke;
    Odustanak od kupoprodajnog ugovora mora se dostaviti Prodavaču u roku navedenom u prethodnoj rečenici.
  2. Potrošač ne može odustati od ugovora:
    • o pružanju usluga koje je Prodavač ispunio uz prethodnu izričitu suglasnost potrošača prije isteka roka za odustanak od ugovora;
    • o isporuci robe ili usluga čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu neovisno o volji Prodavača i koje se mogu dogoditi tijekom roka za odustajanje od ugovora;
    • o isporuci robe koja je modificirana prema željama potrošača ili za njegovu osobu;
    • o isporuci kvarljive robe, kao i robe koja se nakon isporuke nepovratno pomiješala s drugom robom;
    • o popravku ili održavanju koje se provodi na mjestu koje odredi potrošač na svoj zahtjev; međutim, to se ne primjenjuje u slučaju naknadnog obavljanja popravaka koji nisu zatraženi ili isporuke rezervnih dijelova koji nisu zatraženi;
    • o isporuci robe u zatvorenoj ambalaži koju je potrošač izvadio iz ambalaže i iz higijenskih razloga nije moguć povrat (osobito filteri uređaja);
    • o isporuci digitalnog sadržaja, ako isti nije dostavljen na fizičkom mediju, a dostavljen je uz prethodnu izričitu suglasnost potrošača prije isteka roka za odustanak od ugovora.
    • ako je kupnju izvršila fizička osoba koja obavlja djelatnost ili pravna osoba.
  3. Ako potrošač odustane od kupoprodajnog ugovora, Prodavač će bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka Kupčeve obavijesti o odustajanju, vratiti sva plaćanja koja je primio od njega, uključujući troškove dostave (osim dodatnih troškova koji su nastali kao rezultat načina dostave po izboru potrošača, a koji se razlikuje od najjeftinije standardne metode dostave koju nudimo). Za povrat uplata Prodavač će koristiti isto sredstvo plaćanja koje je potrošač upotrijebio za početnu transakciju, osim ako nije izričito navedeno drugačije. Ni u kojem slučaju to neće rezultirati dodatnim troškovima za potrošača.
  4. U slučaju kupoprodajnog ugovora u kojem Prodavač ne nudi preuzimanje robe nakon odustajanja od ugovora, uplata će se potrošaču vratiti tek nakon primitka vraćene robe ili nakon dokaza da je potrošač vratio robu, ovisno o tome što se dogodi prije.
  5. Potrošač mora robu poslati natrag ili je dostaviti na adresu Areál Stazap C1/24, Tiskařská 599/12, 108 00 Prag 10 - Malešice, Republika Češka. Rok se smatra ispunjenim ako se roba vrati Prodavaču prije isteka 14 dana. Za ovaj način povlačenja i prijave vraćene robe koristite obrazac na internetskoj stranici prodavača: www.aeriumshop.hr/reklamacije-i-povrati
  6. Za odustajanje od kupoprodajnog ugovora potrošač također može koristiti obrazac za odustajanje od kupoprodajnog ugovora https://www.aeriumshop.hr/odustajanje-od-ugovora.pdf ponuđen od strane Prodavač, a koji je prilog ovim Uvjetima poslovanja. Odustanak od kupoprodajnog ugovora potrošač može poslati između ostalog na adresu sjedišta Prodavača ili e-mail adresu Prodavača info@aeriumshop.hr.
  7. Ako Kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, Kupac snosi troškove povrata robe Prodavaču, čak i ako se roba zbog svoje prirode ne može vratiti uobičajenim poštanskim putem. Iznos troškova povezanih s povratom robe, koja se zbog svoje prirode ne može vratiti uobičajenim poštanskim putem, iznosi 100€ uklj. PDV. U slučaju da Kupac odustane od ugovora prema prethodnim stavkama, Prodavač će vratiti sredstva primljena od Kupca (osim iznosa koji predstavlja dodatne troškove isporuke robe nastale kao posljedica načina isporuke robu po izboru Kupca, koja se razlikuje od najjeftinijeg načina standardne isporuke robe koju nudi Prodavač) do 14 dana od odustajanja od kupoprodajnog ugovora od strane Kupca, na isti način na koji ih je Prodavač primio od Kupca, osim ako Kupac ne odredi drugačije. Prodavač također ima pravo vratiti izvršenje koje je Kupac dao prilikom vraćanja robe od strane Kupca ili na drugi način, ako je Kupac suglasan i ako nema dodatnih troškova za Kupca. Ako Kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, Prodavač nije dužan vratiti primljena sredstva Kupcu prije nego što mu Kupac vrati robu ili dokaže da je robu poslao Prodavaču.
  8. Kupac vraća robu u najcjelovitijem mogućem stanju, odnosno sa svom isporučenom dodatnom opremom, s kompletnom dokumentacijom, neoštećenu, čistu te po mogućnosti s originalnom ambalažom, u stanju i vrijednosti u kakvoj je robu primio. Trošak prijevoza robe natrag do Prodavača snosi sam potrošač. Mogućnost potrošača da odustane od ugovora u roku od 14 dana u osnovi odgovara klasičnoj prezentaciji robe u trgovini (fizička trgovina). Ovo nije besplatan najam na 14 dana.
  9. Potrošač odgovara Prodavaču za smanjenje vrijednosti robe do kojeg je došlo uslijed postupanja s robom na način koji je nužan s obzirom na njezinu prirodu i svojstva, neovisno o njegovoj krivnji ili činjenici da je šteta nastala izazvan trećom osobom ili događajem. Prodavač ima pravo jednostrano nadoknaditi štetu ili drugo umanjenje vrijednosti robe u odnosu na vraćena sredstva potrošaču, odnosno vratiti iznos umanjen za iznos koji odgovara oštećenju robe.
  10. Svi uređaji mogu se uključiti bez da se filteri raspakiraju i koriste. Zamjena je neophodna iz higijenskih razloga. Cijena zamjene računa se uvijek prema važećem cjeniku pojedinačnih filtera, pogledajte https://www.aeriumshop.hr/zamjenski-filteri-i-dodatna-oprema
  11. Prodavač ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora zbog rasprodanosti zaliha, nedostupnosti robe ili kada je proizvođač, uvoznik ili dobavljač robe obustavio proizvodnju ili uvoz robe. Prodavač odmah obavještava Kupca putem e-mail adrese navedene u narudžbi te mu u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora vraća sva sredstva, uključujući troškove dostave, koja je od njega primio temeljem ugovora, na bankovni račun čiji broj će mu Kupac priopćiti.
  12. Prodavač ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u slučaju da je Kupac na temelju ovog kupoprodajnog ugovora naručio robu čija je cijena očito nesrazmjerna vrijednosti te robe. Prodavač može odustati od kupoprodajne cijene na ovaj način samo ako je ova očito nerazumna cijena navedena na stranici proizvoda internetske trgovine uzrokovana nesvjesno.
  13. Izvan okvira zakonskih obveza, Prodavač daje Kupcu mogućnost odustajanja od ugovora u roku od 30 kalendarskih dana od primitka robe, pod uvjetom da je roba neoštećena, nekorištena i vraćena, uključujući svu dodatnu opremu i originalnu ambalažu. Vrijednost robe ne smije se umanjiti ni neopreznim korištenjem, raspakiravanjem, ali ni transportom. Kupac uvijek mora osigurati odgovarajući materijal za pakiranje za povratni transport, a roba, uključujući ambalažu, mora biti zaštićena od utjecaja transporta, to uključuje i stavljanje naljepnice prijevoznika, te zamotana u foliju, papir, foliju sa zračnim mjehurićima. Svako oštećenje ili propadanje robe dovodi do gubitka ove pogodnosti.
  14. U sklopu akcije koja je u tijeku Prodavač će Kupcu osigurati besplatnu dostavu prilikom povrata robe u roku od 30 kalendarskih dana, dakle o trošku Prodavača. Odabir vrste dostave u potpunosti je u nadležnosti Prodavača, kao i odabir datuma narudžbe kurirske usluge, no najčešće će prijevoz biti naručen najkasnije sljedeća dva radna dana od dana kada Kupac je obavijestio Prodavača o svojoj namjeri da odustane od ugovora, s adrese za dostavu na koju je roba poslana od strane Prodavača. U nekim slučajevima vrstu prijevoza odabire dostavna služba Zásilkovna i tada će Kupcu biti poslana oznaka za besplatan povratni prijevoz robe natrag Prodavaču. Kupac nije dužan iskoristiti ovu promotivnu ponudu i ima mogućnost vratiti robu o svom trošku sukladno prethodnim odredbama. Ovu pogodnost Kupac može iskoristiti samo ako koristi online obrazac za odustanak od ugovora na stranici www.aeriumshop.hr/reklamacije-i-povrati.
  15. U skladu s akcijom povrata neodgovarajućeg božićnog poklona koja je u tijeku, Kupac može robu vratiti do 31. siječnja 2024. pod uvjetom da je roba neoštećena, nekorištena i vraćena sa svim dodacima te također u originalnom pakiranju (originalno pakiranje ne podrazumjeva zaštitnu foliju, foliju sa zračnim mjehurićima ili trake koje se koriste za prijevoz robe do potrošača). Vrijednost robe ne smije se umanjiti ni neopreznim korištenjem, raspakiravanjem, ali ni transportom. Za povratni transport uvijek mora biti osiguran odgovarajući materijal za pakiranje, a roba, uključujući ambalažu, mora biti zaštićena od utjecaja transporta, uključujući i stavljanje naljepnice prijevoznika (umotana u foliju sa zračnim mjehurićima ili drugu zaštitnu foliju). U tom slučaju robu mora potrošač dostaviti Prodavaču najkasnije do 31. siječnja 2024. godine. Svako oštećenje ili propadanje robe dovodi do gubitka ove pogodnosti. U tom slučaju troškove prijevoza snosi potrošač.

6. Produljeno jamstvo (usluga uz doplatu)

  1. Svaki krajnji Kupac ima mogućnost kupnje Produljenog jamstva za odabrane proizvode u internetskoj trgovini Aeriumshop.hr. Produljeno jamstvo možete dodati odabranom proizvodu izravno uz ovaj proizvod ili naknadno u košarici. Ako ponuda Produljenog jamstva nije aktivna za proizvod, pretpostavlja se da se Produljeno jamstvo ne može kupiti za dati proizvod. Kupac sam bira razdoblje na koje želi produžiti ovo jamstvo izvan okvira zakonskog jamstva.
  2. Uvjeti za pravne osobe (samostalne djelatnosti, d.o.o. i dr.) vrijede po istim uvjetima, osim osnovnog jamstvenog roka (24 mjeseca) koji za ove subjekte iznosi 12 mjeseci. ovom Osnovnom jamstvenom vremenu dodaje se vrijeme koje takav subjekt kupi uz doplatu.
  3. Kako funkcionira produženo jamstvo?
    • Produljeno jamstvo odnosi se na proizvod za koji je kupljen.
    • Produljeno jamstvo produljuje zakonsko jamstvo za 24 mjeseca (12 mjeseci). Jamstvo će se stoga produžiti za kupljeno razdoblje nakon zakonskog jamstva. Produljeno jamstvo regulirano je ovim uvjetima.
    • Produljeno jamstvo odnosi se na mehanička, elektronička ili električna oštećenja uređaja koja nisu nastala u izravnoj vezi s nepravilnom uporabom uređaja, odnosno tvorničkim greškama. Svako oštećenje ili neispravan rad uređaja od strane korisnika, tj. mehaničko oštećenje, pad, kratki spoj ili uporaba koja nije u skladu s korisničkim priručnikom, u potpunosti je izvan opsega ovog jamstva. Na primjer, to može biti nepoštivanje redovitih servisnih intervala.
    • Kupac koji je kupio Produljeno jamstvo postupa na isti način kao i za normalno jamstvo prilikom podnošenja reklamacije, više ovdje: www.aeriumshop.hr/reklamacije-i-povrati
    • Ukoliko je usluga „Besplatan i bezbrižan servis“ dio kupljene robe, Kupcu se produljuje i ova usluga. Ako Kupac nije siguran može li koristiti ovu uslugu za svoju robu, može kontaktirati korisničku službu na e-mail info@aeriumshop.hr ili telefonski +420 216 216 008, gdje će mu biti rečeno može li koristiti ovu uslugu za robu.
    • Primjenom Produljenog jamstva usluga ne prestaje, vrijedi cijelo vrijeme za koje je bila kupljena.
  4. Produljeno jamstvo ne vrijedi za:
    • Za robu za koju ova usluga nije kupljena
    • Za robu kojoj je istekao rok za koji je usluga bila kupljena.
    • Za robu koja nije korištena u skladu s uputama za uporabu.
    • Kod robe s grubo zanemarenim održavanjem jer npr. filteri nisu mijenjani redovito i na vrijeme ili nisu poštovani redoviti servisni intervali.
    • Za robu koja je mehanički oštećena od strane Kupca.
    • Za robu za koju vrijedi uobičajeno jamstvo od 24 mjeseca (12 mjeseci), za tu robu vrijede pravila za uobičajeno jamstvo u skladu s Uvjetima i važećim zakonskim propisima.
    • Za baterije koje se isporučuju zajedno s proizvodom ili su njegov dio kao što su npr. baterije za skutere ili dronove.
  5. Procedura za primjenu Produljenog jamstva.
    • Za primjenu Produljenog jamstva vrijedi isti postupak kao i za primjenu uobičajenog jamstva, što je opisano na web stranici e-trgovine: www.aeriumshop.hr/reklamacije-i-povrati
    • U slučaju potrebe za pomoć oko primjene Produljenog jamstva, kupci se mogu obratiti na e-mail info@aeriumshop.hr ili telefonski +420 216 216 008 tijekom radnog vremena.
  6. Rok za obradu prijave tijekom trajanja Produljenog jamstva
    • Reklamacije robe tijekom trajanja Produljenog jamstva u pravilu se odvijaju u roku od 30 dana, a iznimno taj rok može biti i duži, ali najviše 60 dana. U slučaju da reklamacija traje duže od 30 dana, obavijestit ćemo vas.
    • Nepoštivanje roka za obradu reklamacije od 30 dana nije regulirano Građanskim zakonikom te se vodi samo ovim Uvjetima. Nakon isteka uobičajenog roka od 30 dana, nije moguće tražiti povrat novca za robu, kao što je slučaj s uobičajenom garancijom. Možete zatražiti puni povrat novca za robu kada bi rok za potraživanje premašio zadnji rok, tj. 60 dana.
  7. Novčana naknada
    • Ako robu nije moguće popraviti ili zamijeniti novim proizvodom tijekom razdoblja važenja Produljenog jamstva, Kupcu će biti ponuđen alternativni proizvod iz trenutne ponude e-trgovine Aeriumshop.hr uz moguću dodatnu isplatu ili povrat dijela sredstava. Ukoliko se Kupac ne složi s ovom ponudom, vraćaju mu se sva sredstva za kupljenu robu, osim cijene usluge Produženog jamstva koju je Kupac koristio.
    • Isto tako, primjena Produženog jamstva ne odnosi se na poštanske i dostavne troškove koje ima kupac za isporuku reklamirane robe za reklamaciju. Ovi troškovi dostave nisu dio financijske nagodbe i snosi ih isključivo krajnji Kupac. (osim u slučajevima kada roba uključuje i uslugu "Usluga bez brige", koja osigurava besplatnu dostavu robe od Kupca do servisa)
  8. Nemogućnost primjene Produljenog jamstva
    • U slučaju reklamacije na proizvod za koji je kupljeno Produljeno jamstvo tijekom normalnog zakonskog razdoblja od 24 mjeseca (12 mjeseci) i nije moguće popraviti ili zamijeniti reklamirani proizvod novim proizvodom, iznos uključujući uplata za dodatnu uslugu Produljenog jamstva bit će vraćena.
    • U slučaju da se tijekom normalnog jamstvenog razdoblja od 24 mjeseca (12 mjeseci), roba koju je kupac zatražio zamijeni novim proizvodom, to neće utjecati na Produljeno jamstvo i nastavit će se primjenjivati na novom proizvodu kao da jest originalni proizvod.
    • Produljeno jamstvo je neprenosivo, stoga vrijedi samo za Kupca koji je kupio proizvod. Samo ovaj Kupac može koristiti Produljeno jamstvo. Prodajom robe trećoj strani prestaje mogućnost primjene Produljenog jamstva.
  9. Raskid Produljenog jamstva
    • Produljeno jamstvo prestaje vrijediti ako krajnji Kupac robu vrati u roku od 14 dana. U tom slučaju postupak se provodi u skladu sa zakonskim propisima, a Kupcu se vraća puni iznos za kupljenu robu, kao i uplata za dodatnu uslugu Produljeno jamstvo. Povrat robe u roku od 14 dana dodatno je reguliran Uvjetima poslovanja kojima se on prvenstveno regulira.
    • Produljeno jamstvo koje se nije moglo iskoristiti za povrat sredstava u slučaju ponovljene reklamacije u prve dvije godine (12 mjeseci) istječe. Odnosno, u slučaju kada je roba reklamirana dva puta, a treća ponovljena reklamacija je pokazala isti nedostatak te je kupcu iz tog razloga vraćen iznos za kupljenu robu. U tom slučaju jamstvo prestaje vrijediti zbog nemogućnosti njegove primjene, a kupcu se vraća iznos za robu i puni iznos za kupnju Produljenog jamstva.
    • Produljeno jamstvo istječe nakon razdoblja za koje je uplaćeno.

7. Zamjena odmah (usluga uz doplatu)

  1. Svaki krajnji Kupac ima mogućnost nadoplate za uslugu Trenutna zamjena za odabrane proizvode u e-trgovini Aeriumshop.hr. Uslugu Trenutna zamjena možete dodati odabranom proizvodu izravno s proizvodom ili naknadno u košarici. Ako usluga Trenutna zamjena nije aktivna za proizvod, pretpostavlja se da se ova usluga ne može kupiti za predmetni proizvod. Uvjeti poslovanja za pravne osobe (samozaposleni, d.o.o, itd.) vrijede kako je navedeno.
  2. Kako radi Trenutna zamjena?
    • Trenutna zamjena vrijedi za proizvod za koji je kupljena.
    • Trenutna zamjena se može koristiti za robu u bilo koje vrijeme u razdoblju od 24 mjeseca od primitka robe.
    • Trenutna zamjena odnosi se na mehanička, elektronička ili električna oštećenja uređaja koja nisu nastala u izravnoj vezi s pogrešnom uporabom uređaja, odnosno tvorničkim greškama. Svako oštećenje ili neispravan rad uređaja od strane korisnika, tj. mehaničko oštećenje, pad, kratki spoj ili uporaba koja nije u skladu s korisničkim priručnikom, u potpunosti je izvan okvira ove usluge. Na primjer, to može biti nepoštivanje redovitih servisnih intervala.
    • Kupac koji je kupio uslugu Trenutna zamjena dužan je prilikom prigovora navesti korištenje prava u okviru usluge Trenutna zamjena, a postupa na isti način kao i kod uobičajene reklamacije, više ovdje: www.aeriumshop.hr/reklamacije-i-povrati
    • Ukoliko uz kupljenu robu postoji i usluga „Besplatan i bezbrižan servis“, kupac ima mogućnost istovremenog korištenja usluge. Ako Kupac nije siguran može li koristiti ovu uslugu za svoju robu, može kontaktirati korisničku službu na e-mail info@aeriumshop.hr ili telefonski +420 216 216 008, gdje će mu biti rečeno može li koristiti ovu uslugu za robu.
    • Usluga se prekida primjenom Trenutna zamjena.
  3. Trenutna zamjena se ne odnosi na:
    • robu za koju nije kupljena ova usluga,
    • robu za koju su prošla 24 mjeseca od prvog preuzimanja robe,
    • robu koja nije korištena u skladu s uputama za uporabu,
    • robu kod koje je grubo zanemareno održavanje, filteri nisu mijenjani redovito i na vrijeme ili nisu poštivani redoviti servisni intervali,
    • robu koju je naručitelj mehanički oštetio,
    • robu koja nije korištena na normalan i razuman način,
    • dodatke, dijelove i dodatnu opremu koji se isporučuju zajedno s proizvodom ili su njegov dio. Na primjer, baterije za skuter (nakon 6 mjeseci od kupnje).
  4. Procedura za potraživanje Trenutne zamjene:
    • Za primjenu Trenutne zamjene vrijedi isti postupak kao i za uobičajenu reklamaciju, s tim da je Kupac dužan navesti ostvarivanje svog prava u okviru usluge Trenutna zamjena. Prijava reklamacije odvija se putem online obrasca: www.aeriumshop.hr/reklamacije-i-povrati
    • U slučaju potrebe za pomoć pri potraživanju Trenutne zamjene, korisnici se mogu obratiti na e-mail info@aeriumshop.hr ili telefonsku liniju +420 216 216 008 tijekom radnog vremena.
  5. Rok za obradu potraživanja usluge Trenutne zamjene:
    • Reklamacije robe u razdoblju važenja Trenutne zamjene u pravilu će biti obrađene u roku od 2 radna dana od primitka robe, ali iznimno to vrijeme može biti i duže, ali najviše 5 radnih dana od primitka robe.
    • Standardno se priznata reklamacija s uslugom Trenutne zamjene ostvaruje zamjenom neispravnog proizvoda za novi.
    • U slučaju pozitivnog rješavanja zahtjeva za Trenutnu zamjenu robe,  u roku od 2 radna dana od obavijesti Kupca o rješavanju prigovora biti će:
      • roba poslana na adresu za dostavu Kupca;
      • ili spremna za osobno preuzimanje na mjestu dostave u Pragu - Malešice;
      • ili izdana i plaćena ispravljena porezna potvrda za uslugu Trenutna zamjena.
  6. Novčana naknada
    • Ako robu nije moguće popraviti ili zamijeniti novim proizvodom tijekom razdoblja valjanosti usluge Trenutna zamjena Kupcu će prvenstveno biti ponuđen alternativni proizvod iz trenutne ponude internetske trgovine Aeriumshop.hr s mogućom dodatnom isplatom ili povratom dijela sredstava. Ukoliko se Kupac ne složi s ovom ponudom, vraćaju mu se sva sredstva za kupljenu robu, osim cijene usluge Trenutna zamjena koju je Kupac koristio. 
    • Isto tako, neposredna zamjena ne odnosi se na troškove poštarine i dostave koje je Kupac imao za isporuku reklamirane robe za reklamaciju. Ovi troškovi dostave nisu dio financijske nagodbe i snosi ih samo krajnji Kupac (osim u slučajevima u kojima roba uključuje i uslugu „Besplatan i bezbrižan servis“ koja osigurava besplatnu dostavu robe od Kupca do servisa).
  7. Nemogućnost Trenutne zamjene.
    • U slučaju reklamacije proizvoda za koji je kupljena usluga Trenutna zamjena u roku od 24 mjeseca od prvog primitka robe, a reklamirani proizvod nije moguće zamijeniti novim ili alternativnim proizvodom, bit će vraćen iznos koji uključuje uplata za dodatnu uslugu Trenutna zamjena.
    • Trenutna zamjena je neprenosiva i vrijedi samo za Kupca koji je kupio robu. Samo ovaj korisnik može koristiti Trenutna zamjena. Prodajom robe trećoj strani prestaje mogućnost korištenja usluge Trenutna zamjena.
  8. Raskid usluge Trenutna zamjena
    • Trenutna zamjena prestaje važiti u slučaju odustajanja od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 ili 30 dana. U tom slučaju postupak se provodi u skladu sa zakonskim propisima, a kupcu se vraća puni iznos za kupljenu robu, kao i uplata za dodatnu uslugu Trenutna zamjena. Povrati u roku od 14 dana dodatno su regulirani uvjetima poslovanja koji su njima prvenstveno uređeni. 
    • Usluga Trenutna zamjena istječe 24 mjeseca nakon datuma kupnje.

8. Troškovi korištenja sredstava daljinske komunikacije

Kupac je suglasan koristiti sredstva komunikacije na daljinu prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove Kupca nastale korištenjem sredstava komunikacije na daljinu, a koji su povezani sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internetske veze, troškovi telefonskih razgovora) snosi sam Kupac.

9. Zaštita osobnih podataka kupaca

Svoju obvezu prema Kupcu u skladu s člankom 13. Uredbe 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća o zaštiti fizičkih osoba, a u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o ukidanje Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) (u daljnjem tekstu "GDPR uredba") koja se odnosi na obradu osobnih podataka Kupca u svrhu ispunjenja kupoprodajnog ugovora, u svrhu pregovaranja o kupoprodajnom ugovoru te u svrhu ispunjenja javnih obveza Prodavača, Prodavač ispunjava posebnim dokumentom.

Kupac je suglasan, u skladu s odredbama paragraf 7 stavak 2 Zakona br. 480/2004 o određenim uslugama informacijskog društva i o izmjenama i dopunama određenih zakona (Zakon o određenim uslugama informacijskog društva), s izmjenama i dopunama, na slanje poslovne komunikacije od strane Prodavača na elektroničku adresu ili na telefonski broj Kupca. Prodavač ispunjava svoju obvezu informiranja Kupca sukladno članku 13. GDPR uredbe vezano uz obradu osobnih podataka Kupca, a u svrhu slanja poslovne komunikacije putem posebnog dokumenta.  

Kupac je suglasan s pohranjivanjem tzv. kolačića na svom računalu. Ukoliko je na internetskoj stranici moguće obaviti kupnju i ispuniti obveze Prodavača iz kupoprodajnog ugovora bez pohranjivanja tzv. kolačića na računalo Kupca, Kupac može u svakom trenutku opozvati suglasnost iz prethodne rečenice.

Zapis AP_tracker_TID pohranjen u lokalnoj pohrani koristi se za identifikaciju izvora posjeta u sustavu TUNE koji pruža 5DM.cz. Neophodan je za ispravnu dodjelu nagrada na loyalty i cashback portalima.

10. Povrat povučene električne opreme

Vjerujemo u poštivanje okoliša, stoga vam nudimo mogućnost da svoju staru električnu opremu/baterije predate jednostavno i besplatno. Potrošač ima temeljnu ulogu u sustavu poslovanja s električnim uređajima i baterijama. On je taj koji odlučuje što učiniti sa starim proizvodom/baterijom. Stara i nepotrebna električna oprema i baterije ne spadaju u nerazvrstani komunalni otpad, naprotiv, trebaju se predati na sabirna mjesta, odakle idu u ponovnu uporabu ili u samu reciklažu. Potrošač mora biti obaviješten dolje navedenim simbolima da odgovarajuća električna oprema/baterija ne pripada komunalnom otpadu. Sva nova električna oprema/baterije su tako označene. Simbol se može prikazati izravno na uređaju, na njegovom pakiranju ili u korisničkom priručniku ili na jamstvenom listu.

Zašto reciklirati?

Električna oprema sadrži mnogo materijala koji se mogu reciklirati, kao što su metali, plastika, staklo. Aparati također sadrže vrlo opasne tvari za okoliš i zdravlje ljudi, posebice živu, olovo i kadmij.
Predajom električne opreme na mjesto preuzimanja štedimo primarne izvore sirovina, a ujedno štitimo naš okoliš od mogućeg nepropisnog rukovanja, posebice zahvaljujući recikliranju materijala.

11. Završne odredbe

Ovi uvjeti vrijede za sve kupoprodajne ugovore sklopljene između Prodavača i Kupca. Prodavač zadržava pravo izmjene Uvjeta. Izmijenjeni Uvjeti bit će objavljeni na prikladan način na web stranici www.aeriumshop.hr/uvjeti-poslovanja.

Prema Zakonu o prijavi prodaje, Prodavač je dužan Kupcu izdati račun. Istodobno, dužan je zaprimljenu prodaju prijaviti poreznom upravitelju putem interneta; u slučaju tehničkog kvara najkasnije u roku od 48 sati.

U Pragu 19. 3. 2023.

Heureka
Provjereni korisnik
04/09/2024

Komunikacija, brzina obrade, preporuke za kupnju proizvoda na telefonu za pomoć.